קאנטרי גלי גיל קאנטרי גלי גיל קאנטרי גלי גיל קאנטרי גלי גיל

ספינינג

   

 

 

 

 

 

  יום שעות מדריך
       
  ג' 19:00 אינה
  ו' 8:00 ערן
  שבת 8:30

     סבב מדריכים

     

 

 
  • יש להירשם לשיעורי הספינינג מראש בקבלה (מס' המקומות מוגבל)
  • באם אין באפשרותך להגיע לאימון יש להודיע על ביטול ההגעה
  • מנוי שיירשם ולא יגיע ללא הודעה מוקדמת, לא יורשה לשריין מקום אלא רק על בסיס מקום פנוי.
  

 

פס רוחב

לרשותכם אולם ספינינג שבו מתקיימים אימוני ספינינג למתחילים ולמתקדמים, השואפים להגיע לתוצאות הטובות ביותר, לשפר ולחטב את הגוף באופן מושלם.

האימון מבוצע באווירה צעירה ודינאמית אותו מעבירים מדריכים מובילים. אתם מוזמנים להיכנס לקצב האקטיבי החדש ולהצטרף לאימון האירובי הקבוצתי הטוב בעולם!

 

קצת על הספינינג:
ספינינג הוא אימון של רכיבה על אופניים נייחות בתוך אולם.
העיקרון בספינינג הוא לדווש ותוך כדי הדיווש- לעמוד, לרדת, ולבצע תרגילים כוח שונים, כשהמטרה לשרוף כמה שיותר קלוריות תוך כדי הנאה ובידור.
שיעור ספינינג הוא אימון אירובי בעיקרו, אך הוא משלב גם תרגילי חיזוק שונים כמעט לכל איברי הגוף העיקריים. הספינינג מתאים לכל הגילאים ולמתאמנים ברמות מגוונות של כושר גופני.


עצימות האימון בספינינג נקבעת לפי מספר פרמטרים:

קצב הדיווש - מספר הפעמים שאתם מדוושים בדקה.

התנגדות - בכל אופני ספינינג קיים בורר התנגדויות הגורם לכך שהדיווש יהיה קשה יותר.

משקל הגוף - מאחר ובספינינג לא יושבים כל הזמן, אז הרי שגם משקל גוף המתאמן משחק תפקיד בקביעת עצימות האימון.

 

מבחינת שריפת קלוריות, אימון הספינינג אומנם שורף באופן יחסי הרבה קלוריות, אך הדבר משתנה ממתאמן למתאמן, לדוגמה מתאמנים בעלי כושר גופני גבוה יותר ישרפו יותר קלוריות (כ- 1000 קלוריות בשעה), ואילו מתאמנים מתחילים ישרפו פחות קלוריות (כ- 300 קלוריות בשעה).

קאנטרי & ספא גלי גיל , מרכז הספורט והנופש הגדול והיוקרתי בצפון | החשמונאים 72, קריית מוצקין | טל'. 04-8754097/8/9

הפעל נגישות

בניית אתרים